近來....園所的小朋友一直在練這首歌

很好聽

歌詞寫得很好

但是一直找不到滿意的歌手唱這首歌

很想跟老師借CD來燒

好好聽>"<



不知道哪一天...

可以找到我的sunshine~





You are my sun shine


The other night dear as I lay sleeping

又一夜,親愛的,當我躺下


I dreamed I held you in my arms

我夢見將你擁在懷裡

When I awoke dear I was mistaken

當我醒來,親愛的,我發現我錯了

And I hung my head and cried

於是抱頭痛哭



You are my sunshine my only sunshine

你是我的陽光,我唯一的陽光

You make me happy when skies are gray

當天空陰霾密佈時,你使我快樂

You'll never know dear how much I love you

你永遠不會知道我是多麼愛你,親愛的

Please don't take my sunshine away

請不要奪走我的陽光



I'll always love you and made you happy

我會永遠愛你且讓你快樂

If you will only say the same

只要你的諾言不變

But if you leave me to love another

但如果你移情別戀

You'll regret it all some day

有天你會後悔不已



You are my sunshine my only sunshine

你是我的陽光,我唯一的陽光

You make me happy when skies are gray

當天空陰霾密佈時,你使我快樂

You'll never know dear how much I love you

你永遠不會知道我是多麼愛你,親愛的

Please don't take my sunshine away

請不要奪走我的陽光



You told me once dear you really loved me

親愛的,你曾告訴我你真的愛我

And no one else could come between

沒有人可以阻撓

But now you've left me and love another

如今,你卻移情別戀

You have shattered all my dreams

你粉碎了我所有的夢想



You are my sunshine my only sunshine

你是我的陽光,我唯一的陽光

You make me happy when skies are gray

當天空陰霾密佈時,你使我快樂

You'll never know dear how much I love you

你永遠不會知道我是多麼愛你,親愛的

Please don't take my sunshine away

請不要奪走我的陽光

arrow
arrow
    全站熱搜

    tin225 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()