圖片取自: http://www.photos-of-the-year.com/image/people/590/2232Angel_-_8x10_1_4_1-med.jpg



其實這首歌

出現在很多的部落格



一直覺得很好聽

但一直沒有載下來聽



最近

和我家老妹

天天在聽



一聽

就半小時以上



不斷重覆撥放



不去論它的歌詞

Fiona的聲音

就讓人很舒服了



看了歌詞後

感覺很溫暖



二者合在一起

整個就是絕配了

>"<



這首歌還有中文版的唷

容祖兒的"揮著翅膀的女孩"



但是

還是喜歡英文版Fiona 的聲音

還有英文版的歌詞



以下就是分享囉



Youtube有人上傳

英文版中文版



有興趣的人可以點來看!







Proud of you





 


歌手:Fiona Fung 馮翠樺

 

專輯:TV Magic 作詞:Anders 作曲:陳光榮



Love in your eyes 

你眼中充滿愛意



Sitting silent by my side 

靜靜的坐於我身旁



Going on Holding hand 

沿途挽著你的手



Walking through the nights 

漫步整個晚上



Hold me up Hold me tight 

抱起我 抱緊我



Lift me up to touch the sky 

讓我能摸到天空



Teaching me to love with heart 

懂得了用心去愛



Helping me open my mind 

助我把心窗打開



I can fly 

我會飛了



I'm proud that I can fly 

飛讓我驕傲



To give the best of mine 

給我最佳的思考



Till the end of the time 

直至時光停頓



Believe me I can fly 

我真的會飛



I'm proud that I can fly 

飛令我驕傲



To give the best of mine 

給我最佳的思考



The heaven in the sky* 

天上的天國



Stars in the sky 

天上繁星



Wishing once upon a time 

希望有一天



Give me love Make me smile 

愛的降臨讓我歡笑



Till the end of life 

直至我的一生



Hold me up Hold me tight 

抱起我 抱緊我



Lift me up to touch the sky 

讓我能摸到天空



Teaching me to love with heart 

懂得了用心去愛



Helping me open my mind 

助我把心窗打開



I can fly 

我會飛了



I'm proud that I can fly 

飛讓我驕傲



To give the best of mine 

給我最佳的思考



Till the end of the time 

直至時光停頓



Believe me I can fly 

我真的會飛



I'm proud that I can fly 

飛令我驕傲



To give the best of mine 

給我最佳的思考



The heaven in the sky* 

天上的天國



Can't you believe that you light up my way 

你可相信、你已照亮了我的前路



No matter how that ease my path 

我的路途如何已不重要



I'll never lose my faith 

我決不失去信心



See me fly 

看我飛



I'm proud to fly up high 

高飛讓我驕傲



Show you the best of mine 

給你看最佳的思考



Till the end of the time 

直至時光停頓



Believe me I can fly 

我真的會飛



I'm singing in the sky 

在天上高歌



Show you the best of mine 

給你看最佳的思考



The heaven in the sky 

天上的天國



Nothing can stop me 

沒什麼能停止我



Spread my wings so wide 

展翅高飛


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    tin225 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()